среда, 20 февраля 2013 г.

Bəlkə bir az yavaşlayaq?!


Az sonra asmağa götürəcəklər
az sonra soyacaqlar dərisini,
saman təpəcəklər az sonra
Sallaqxanada gəncliyimə
...Və az sonra çox gec olacaq




***
Mən çox şey istəmirəm
İstəyirəm atam olsun
Evə hər gələndə
zəhmli baxışları ilə qəlbimi üşüdən,
titrək səsi ilə canıma vəlvələ salan,
gecələr saçlarımı oxşayan
başımı qollarına söykəyib yatdığım
bir ata...
Mən çox pul istəmirəm
Pul əl çirkidir,
Çirkli adamlarda pul çox olur.
İstəyirəm qarnım doyuran pulum olsun!
Mən yatmaq istəmirəm
İstəyirəm yuxusuz gecələrimin
bir sabahına da günəş doğsun.
Mən böyümək də istəmirəm.
Anasının dizlərinə başını qoymuş
məsum baxışları ilə dünyadakı
bütün insanların onun kimi xoşbəxt olduğuna
inanan körpə olmaq istəyirəm.
Mən ata olmaq istəmirəm
İstəyirəm atası olan uşaq olam.
Yaşamaq budur oğlum!!!
Mənsə heç yaşamadım ki...?!

*** 
Başına daş düşmüş ölkə
Başını almış qara kölgə
Daşı başından baha ölkə
Daş başına ay ölkə...

*** 
Sən bu Hüsnü camal-kamal ilə görüb
Qorxdular Mübarək deməyə
Döndülər İlham dedilər.

*** 
Heykəltəraşlar
Heydərtəraşlar
Qorxular, təlaşlar
Murtuzlar, siyavuşlar
Bizə deyirlər ki
bəlkə bir az yavaşlayaq?!









Комментариев нет:

Отправить комментарий