...Azərbaycan iki Rüstəmin səfasını görməmiş
cəfasını çəkir. Biri Bakını söyür, digəri Bakıya qayıda bilmir. Biri Bakını
fahişəyə bənzədir, amma çıxıb getmir, o biri Bakıya qayıtmaq üçün pasport ala
bilmir. Biri şairdir, digəri yazıçı.
“Əhməd haradadır” filmində Nərgiz
xalanın sözü olmasın qalmışıq (Əhmədlərin) Rüstəmlərin əlində. İlin - günün bu
vaxtı Rüstəm bəy Bakını fahişə, məkrli qadına oxşadıb, şəhərdə fahişəxanaları
sayını artıranlara, villa ucaldanlara, tarixi binaları sökənlərə dil uzatmağa
cəsarəti çatmayıb. Cansız varlığa hücum etmək, ona dişinin dibindən çıxanı
demək metroda vaqonun qapısı gec açılanda təpiklə açmağa bənzəyir. Metrodakı o
gənclə şair Rüstəm arasında fərq görmürəm.
Yazıçı Rüstəm isə Bakıda demoqrafik partlayışdan
gileylənib şəhəri xilas etməyə tələsir. Amma Bakıya gedən yollar Tiflisdə
ayrılır. Yazıçının gedə bilmədiyi şəhərdən gələn şair Badukübəni lənətləyir,
söyüş yağdırır, fahişələr fahişəsi adlandırır. Bu şəhər indi iki Rüstəmə
qəzəblidir. Birinin yolunu gözləyir, birinə “qucağımda ilan bəsləmişəm” deyibən
düşünür. Birini çağırır, birini qovur Bakı...
Şəhərlər adamlar kimi xarakterlərinə, spesifik
xüsusiyyətlərin bölünürlər. Kobudu, soyuqqanlısı, amansızı, rəhmsizi var,
günəşlisi, qonaqpərvəri, ürəyiaçığı var. Bakı isə küləkli olanlardandır. Əsir,
titrədir, üşüdür insanları, bəzən də öz qoynuna salıb isidir, qızdırır qəlbini
adamların. Bakı cansız, ruhsuz deyil axı?! Tanrı boyda ürəyi bu şəhərin.
Qucaq açıb hamıya, yer verib hər kəsə öz yuvasında.
Belə şəhəri fahişələr fahişəsi simvolunda görən şairin bəsirət gözləri
bağlanıb, həqiqəti inkar edir. İnkarçılıq günahdır şair! Həqiqət göz deşdiyi
halda onu danmaq nadanlıqdır. Sənə Qorxmaz Əlili kimi “məhlə uşağı” dərsi
keçmək fikrindən uzağam. Amma 30 il sənə ürəyinin yağını yedirən Bakıya təpik
atma, Rüstəm bəy!
Bakını sökən dostun Hacıbala Abutalıbova, ölkəni və
Bakını tayfa-qəbilə təfəkkürü ilə idarə edən həmyerlilərinə, şəhərin neftini,
dənizinin kürüsünü sümürüb satıb varlanan iqtidardakı qardaşlarına dillən şair.
Biz görmüşük ki, şair etirazçı, inqilabı ruhda yazan olar. Nə Nazim Hikmət, nə
Əhməd Qaya onu didərgin salan İstanbulu lənətlədi. Əksinə qürbətdə İstanbul
deyib ağladılar. Və nə də İosif Brodski Moskvanı, Leninqradı “özünü satan
şəhər” adlandırdı. Sən xitabın ünvanını səhv salmısan...
Yazıçı Rüstəm isə düşünməsin ki, üzünə bağlanan şəhər
darvazalarının qarşısında gül-çələnglə milyonlar onu gözləyir. Birincisi, toplum 20 ildir gözləyir - “Vahid”i,
“Lazım”ı, Rəsulu və indi də yazıçının dönüşünü. İkincisi Rüstəm bəy çoxdan
Yılmaz Güney olmaq şansını itirib. Bunun üçün bioqrafiyaların müqayisəsi
yetərlidir. Qəhrəmanlıq anın dərkidir. An gəlir, heç olmasa sizi gözləməkdə
olan sıravi fədakar müxalifətçilərin ürəyi ilə oynamayın Rüstəm bəy. Axı
qəhrəmanlıq anın dərkidir?! Siz ki bunu bilirsiz, hörmətli ssenarist...
Комментариев нет:
Отправить комментарий